Goed geholpen, snel geregeld

Klacht of compliment

Onze dienstverlening is breed en wij verstrekken op diverse manieren informatie. Zo versturen wij brieven, is er online informatie en spreken wij veel klanten aan de telefoon. Heeft u een tip of verbeterpunt voor ons? Dat horen wij graag. Door uw feedback kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren.

Hoe kan ik een klacht of compliment doorgeven?

Heeft u een klacht of compliment voor ons?  Dit kunt u met ons delen door middel van:

Tribuut belastingcentrum

Postbus 280
8160 AG EPE

Heeft u een klacht?

Wij streven naar een goede dienstverlening aan onze klanten. Helaas is het mogelijk dat er iets niet goed gaat. Als u het niet eens bent met een gedraging van medewerkers of het bestuur van Tribuut, kunt u een klacht indienen. Hieronder leest u hoe u dat kan doen. Let op: bent u het niet eens met een inhoudelijke beslissing (bijvoorbeeld de WOZ-waarde van uw pand of het niet toekennen van kwijtschelding) dan kunt u contact met ons opnemen of een bezwaar indienen via MijnTribuut.

Inhoud van uw klacht

  • Een klacht over een medewerker of ons bestuur kan per post of via de e-mail worden ingediend. Vermeld in ieder geval: uw naam, adres en woonplaats;
  • Gegevens waarop u te bereiken bent (bijvoorbeeld een telefoonnummer of e-mailadres);
  • Datum;
  • Een bondige omschrijving van uw klacht;
  • Uw handtekening.

Afhandeling

U ontvangt binnen zes weken van ons een inhoudelijke afhandeling. Mochten wij meer tijd nodig hebben dan laten wij dit weten. Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Nationale Ombudsman. Meer informatie vindt u op https://www.nationaleombudsman.nl/.

Meer informatie

Het bestuur van Tribuut heeft een formele klachtenregeling vastgesteld. Hierin staat beschreven hoe Tribuut met klachten om moet gaan.