Aanmaningen gemeentebelasting zijn verstuurd
U ontvangt een aanmaning, omdat u al eerder een aanslag en een herinnering van ons heeft ontvangen en de aanslag nog niet (volledig) is betaald. Aan een aanmaning zijn kosten verbonden.
Hoe kunt u betalen?
U kunt op verschillende manieren betalen. Op de pagina ‘Betalen’ op onze website kunt u hierover meer lezen.
Betalingsproblemen?
Mogelijk kunt u nu niet (volledig) betalen of er zijn (tijdelijke) betalingsproblemen. Neem dan contact met ons op zodat we uw situatie kunnen bespreken en samen met u kunnen kijken naar een geschikte oplossing of een passend advies.
Wel een aanmaning, maar geen aanslagbiljet ontvangen?
Heeft u wel een aanmaning ontvangen, maar geen aanslagbiljet? Dan kunt u snel en gemakkelijk met uw DigiD op MijnTribuut uw aanslagbiljet bekijken. U heeft hier ook de mogelijkheid om uw aanslagbiljet te betalen met iDEAL.
Niet eens met de aanmaning?
Bent u het niet eens met de aanmaning? Neem dan contact met ons op zodat we uw situatie samen kunnen bespreken.
Vragen?
Wij zijn van maandag tot en met donderdag van 08.30 - 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 - 12.30 uur telefonisch bereikbaar op 055 580 22 22. Een e-mail kunt u sturen naar info@tribuut.nl.