Aanmaningen gemeentebelasting worden verstuurd
Heeft u de gemeentebelastingen niet, of niet volledig betaald, dan ontvangt u een aanmaning. U ontvangt de aanmaning omdat u moet betalen voor de vervaldatum. Deze datum staat op het aanslagbiljet.
Hoe kunt u betalen?
U kunt op verschillende manieren betalen. Op de pagina ‘Betalen’ op onze website kunt u hierover meer lezen..
Betalingsproblemen?
Mogelijk kunt u nu niet (volledig) betalen of er zijn (tijdelijke) betalingsproblemen. Neem dan contact met ons op zodat we uw situatie kunnen bespreken en samen met u kunnen kijken naar een geschikte oplossing of een passend advies.
Wel een aanmaning, maar geen aanslagbiljet ontvangen?
Heeft u wel een aanmaning ontvangen, maar geen aanslagbiljet? Dan kunt u snel en gemakkelijk met uw DigiD op MijnTribuut uw aanslagbiljet bekijken. U heeft hier ook de mogelijkheid om uw aanslagbiljet te betalen met iDEAL.
Niet eens met de aanmaning?
Bent u het niet eens met de aanmaning? Neem dan contact met ons op zodat we uw situatie samen kunnen bespreken.
Vragen?
Veelvoorkomende vragen hebben wij op onze website beantwoord onder de ‘Veelgestelde vragen’. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op. Wij zijn van maandag tot en met donderdag van 08.30 - 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 - 12.30 uur telefonisch bereikbaar op 055 580 22 22. Een e-mail kunt u sturen naar info@tribuut.nl.